Ga naar inhoud

kan geen gratis antivirus instaleren

Aanbevolen berichten

hey

ik zou graag een gratis antivirus op mijn oud pcke instaleren maar het lukt niet ik werk nog met windows xp en hab al avast alsook microsoft security geprobeerd maar telkens krijg ik een bericht op het einde dat er door een fout de instalatiewizard niet kan worden voltooid bij microsoft komt de volgende code voor 0x8004FF01 weet iemand raad

alvast dank

mojito

aangepast door mojito
Link naar reactie
Delen op andere sites

0. Beantwoord eerst de vragen die hierboven gesteld waren.

1. Download en installeer de laatste versie van Windows Installer 4.5 hier.

2. Wees er zeker van dat de Windows Installer service op "Automatisch" staat en is gestart.

Controleer dit als volgt: Ga naar het start menu en kies Uitvoeren... Typ dan services.msc in. Daarna ga je op zoek naar de service Windows Installeer en bij opstarttype moet je Automatisch kiezen, en de service moet gestart staan.

3. Herstart vervolgens de PC. Als dat het probleem niet heeft opgelost, ga dan verder met punt 4 hieronder.

4. Heb je SP3 op je computer geinstalleerd? (je kan SP3 hier downloaden: service pack 3)

5. Als je andere programma's wel kunt installeren, maar geen anti-virus programma's, dan is je computer waarschijnlijk geïnfecteerd door een virus. Volg dan onderstaande procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Gebruikte bronnen: http://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/protect_start/error-code-0x8004ff01-when-trying-to-install-mse/6dedc5e8-c632-42be-be13-19da8e73bc8e, pc-helpforum.be aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb dat bij alles

---------- Post toegevoegd om 18:55 ---------- Vorige post was om 18:53 ----------

Krijg je een of andere foutmelding?

Welke juist? Kan je daar een afbeelding van maken en aan een volgend bericht toevoegen?

de code die ik hierboven geschreven heb was de foutmelding die ik kreeg bij microsoft security

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.