Ga naar inhoud

Pc doet het niet meer.


wietskuh

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Het probleem is vrij simpel en ik denk overigens ook wel te weten wat er aan de hand is, maar ik hoop het gruwelijk mis te hebben.

Mijn computer wou ineens niet meer aan... als de stekker in het stopcontact zit en alles staat normaal aangesloten begint het lampje op de voeding te knipperen...

Ik heb de pc open gehad en alleen de cdrom speler aangesloten. Ik kreeg hiermee de cdrom niet open, maar datzelfde lampje bleef toen wel normaal branden ook als ik de andere apparaten (diskette station (ja oude pc), cd rom speler, hardeschijf) op de voeding aansluit blijft ook het voedingslampje normaal branden! Zodra ik de bedrading van de voeding op het moederbord aansluit dan begint het lampje weer te knipperen...

Nu denk ik dus dat het moederbord is overleden, maar misschien hebben jullie nog wat tips voor mij...

Ik zit zelf even te denken om toch even een andere voeding er op aan te sluiten, maar nu heb ik hier een ouder type voeding liggen die je kan istellen op 115V en 230V hij staat nu op 230 geloof ik, maar volgens mij is dit niet helemaal goed.

Kunnen jullie mij misschien verder helpen, want ik wil voordat ik geld ga uitgeven aan een nieuwe pc (het geld kan ik zeker beter gebruiken) zeker weten wat er aan de hand is dus iki zou graag jullie mening of hulp kunnen gebruiken

alvast bedankt.

mvg wietskuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wietskuh,

Waarschijnlijk heb je de pc gewoon afgesloten en bij een volgende start deed ie het niet meer.

Als je alles van je voeding hebt aangesloten knippert dan het ledje op je Lan aansluiting aan de achterkant van de pc.

Kijk ook eens in je kast of het groene ledje op het moederbord knippert met de zelfde frequentie als het ledje van je Lan.

Als je de andere voeding wilt proberen dient deze op 230V te staan.

Probeer gewoon de andere voeding eens want meestal betekent het knipperen van de eerder genoemde led's dat je voeding stuk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.