Ga naar inhoud

virus clean this + blauw scherm

Aanbevolen berichten

hallo

probleem is nu dat ik op mijn oude vaste pc geen ingang voor een stick heb, vandaar dat ik ook géén stick heb, ik wil die wel aanschaffen ben er dan niets mee

is er nog een ander oplossing met cd of zo in oude pc en dan in laptop steken zoals we dat voordien ook deden

alvast mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het bestand hijackthis.msi op de cd branden met een brandprogramma zoals Nero, XPBurner of DeepBurner.

De juiste procedure kan verschillen naargelang het gebruikt brandprogramma maar de algemene idee is als volgt.

Stop een lege cdrw in de brander.

Start het brandprogramma op en kies voor het maken van een data-cd.

Bij toevoegen blader je naar de lokatie van het msi bestand en selecteer dit.

Start het brandproces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het bestand hijackthis.msi op de cd branden met een brandprogramma zoals Nero, XPBurner of DeepBurner.

De juiste procedure kan verschillen naargelang het gebruikt brandprogramma maar de algemene idee is als volgt.

Stop een lege cdrw in de brander.

Start het brandprogramma op en kies voor het maken van een data-cd.

Bij toevoegen blader je naar de lokatie van het msi bestand en selecteer dit.

Start het brandproces.

hallo met dank voor uw mail

dus alles op een rij ,heb eerste zaak dank zij jullie kunnen oplossen cd gebrand op vaste pc, dan in laptop en probleem "clean this" is opgelost met als gevolg dat ik terug in veilige modus kan werken met netwerkmogelijkheden

het volgende probleem doet zich nog voor met name in gewone opstart met laptop direkt blauw scherm en alles weg

heb dan uw raad gevolgd met weer op vaste pc met een cdrw hijack this te branden en dat is me gelukt, dan dus in laptop gestoken en staat daar nu op, heb dan uw aanwijzing verder gevolgd cdrw in laptop gestoken en opgestart in veilige modus uiteraard , dan op icoon geklikt dan kreeg ik kladblok, vervolgens ctrl en A ,dan ctrl en c, dan ctrl en v allen gelijktijdig ingedrukt, en dan gebeurde er niets meer

wat dien ik nu verder te doen

dit bericht komt van deels opgeloste laptop in veilige modus met netwerkmogelijkheden

mag ik u weerom danken voor uw geduld en hulp aangaande mijn probleem

fijn paasweekend en grts

ramp luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het eerste zicht is alles goed verlopen behalve de ctrl+v; die is op de verkeerde plaats terechtgekomen.

Herhaal dus de procedure van het scannen met hijackthis als administrator.

De ctrl + a en ctrl + c is om de volledige inhoud van het kladblok te kopieren.

Dan klik je in het vak "snel reageren" hieronder en dan doe je ctrl + v om alles hier te plakken.

Als dat niet lukt; kan je ook het logje als bijlage aan je bericht toevoegen.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Het log bestand kan je normaal vinden in de map C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.