Ga naar inhoud

lokaal station C:= 20 gig. nog maar1 gig over?!?!?


kloekloek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hoi,

Om eerlijk te zijn ben ik er nog niet mee bezig geweest.... vorige week en deze week is het bij ons mei vakantie..... dus heb niet zoveel tijd om achter de pc te zitten! Hij wordt ingepikt door mijn zoon hihihi... zodra het even kan kruip ik er achter en laat ik weten hoe of wat! groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit ...... thanx !!!! binnen 5 minuten gelukt (ik heb spijt dat ik het niet meteen gedaan heb hihi) door de duidelijke uitleg van jou. Mijn J-schijf is nu weg en de ruimte is bij C-schijf geplaatst. Onwijs bedankt. Nu moet ik alleen nog in het opstart scherm die onderste regel verwijderen. Helaas wat ik nu kan zien na het opnieuw opstarten is hij helaas niet sneller. Hij is best wel traag. Heeft er iemand nog tips hierover??? De ruimte heeft er denk ik dan toch niet mee te maken?

Groetjes

---------- Post toegevoegd om 15:52 ---------- Vorige post was om 15:49 ----------

@DWGuido.... “AVG PC tuneup” heb ik uitgevoerd maar heb hier geen 20 gig voor terug gekregen, misschien 1gig? Jij geeft aan dat hier nog iets anders voor is.... kan je mij vertellen wat dat is?

Alvast bedankt !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met software zoals AVG PC tuneup en andere ga je niet zomaar 20GB vrijmaken.

Er is geen wondermiddel.

Zulke software verwijdert onnodige bestanden zoal de temp- map.

Dus tijdelijke bestanden enz.....

Maar let op met zulke software.

Het kan ook gebeuren dat je door gebruik bestanden gaat verwijderen die je PC wel eens nodig zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wat ik nu kan zien na het opnieuw opstarten is hij helaas niet sneller. Hij is best wel traag. Heeft er iemand nog tips hierover??? De ruimte heeft er denk ik dan toch niet mee te maken?

Snel of traag opstarten heeft niets te zien met grote of kleine schijven of met veel of weinig vrije ruimte op de schijf.

Maar misschien kunnen we een en ander finetunen.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedenmorgen !!

het is niet zo zeer dat hij traag is met opstarten, want ik pak gewoon ff een bakkie koffie tussendoor maar meer ook daarna. Bijvoorbeeld met pagina's openen.

het logje is wel een flinke bladzijde... weet niet of ik dat zo moet posten?

groetjes

aangepast door kloekloek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Nu, na een aantal dagen..... opstarten en afsluiten..... moet ik zeggen dat hij het redelijk goed doet. Ik mag ook niet vergeten dat het beessie al een jaar of 6 a 7 oud is. Vastlopen doet hij de laatste week niet meer. En hij is iets minder traag. Ik denk dat ik het maar voorlopig hierbij laat. Wil wel iedereen die gereageerd heeft en tips achtergelaten hebben, vriendelijk hiervoor bedanken!!!!!:top:

Groetjes;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.