Ga naar inhoud

Generic Host win 32

Aanbevolen berichten

Hoi Kape,

Ik heb via de links van Kweezie combifix opnieuw proberen te downloaden na het verwijderen via uitvoeren. Ik krijg de melding dat ik een corrupt download heb en daarna doet combifix niets meer. Ik krijg t beetje het idee dat mijn pc overleden is. Is er nog hoop?

post-25954-1417704379,912_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Verwijder eerst eens de huidige versie van Combofix via Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall Download dan opnieuw een nieuwe versie ... en probeer daarmee te scannen.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape,

Toch wel gelukt deze keer. Alleen bij de vraag voor updates heb ik deze keer voor 'nee' gekozen. Naar het zoeken voor beschadigde bestanden kreeg ik eerst de melding dat rootkit gedetecteerd is en een moment geduld moet hebben. Heb op OK geklikt. Hierna kreeg ik de melding dat combifix de aanwezigheid van rootkit activiteit heeft vastgesteld en dient de pc te herstarten. Heb op OK geklikt en PC heeft zich herstart. Hierna is combifix zijn scan gaan draaien. Log bijgesloten. Hoop dat je er iets mee kan.

nogmaals bedankt.

ComboFix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

File::

c:\program files\iview427_setup.exe

Driver::

iMSPQMn

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.txt.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht. En laat dan - zoals Kweezie Wabbit al vroeg - eens weten hoe het nu met de problemen staat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie en Kape,

Ik heb bovenstaande uitgevoerd. Ik heb even gekeken hoe het er een beetje voor staat. Ik kan nu wel weer op de site van de automatische updates dus dat is al verholpen denk ik. Ik heb gelijk alle updates gedaan die van toepassing waren. Verder hoor ik af en toe nog wel die hoge piep uit mijn kast komen. Waar deze vandaan komt weet ik niet. Dat vind ik ook vreemd want die heb ik voorheen nooit gehoord. Ik heb nog wel even een vraag over het herstel. Als ik via google op sites klik, een voorbeeld, gisteren wou ik naar www.blokker.nl en werd ik omgeleid naar een site van fresh weather of zo iets. Dit gaat dan via rare websites met cijfers e.d. ( in de adresbalk ). Bij mijn geschiedenis is dit ook terug te zien denk ik. Dit ziet er uit als volgt: 64.156.192.117. Misschien is dit mijn eigen ip, en komt deze vraag raar over. Maar deze omleiding krijg ik vaker naar die site fresh weather. Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar dit heb ik dus ook vaker. Aangezien ik niet bekend ben met software probeer ik zoveel mogelijk te vertellen wat mij opvalt wat niet klopt. Ik heb de melding van generic host tot nu toe niet meer gezien. Ik ga zometeen de spybot en mcafee laten draaien om te kijken wat deze nog tegenkomen. Hierbij het nieuwe log van combifix.

ComboFix.txt

aangepast door Jane-Doe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape, zie mijn bericht van 14.47 uur. Daar staat in wat naar mijn idee nog niet loopt. Ik ben softwarematig gericht niet erg "wijs" met de pc dus ik weet niet of deze beschreven "probleempjes" er mee te maken hebben of hebben gehad dat mijn pc niet lekker meer liep. Ik kan ook gewoon komende week aankijken of er nog problemen naar boven komen.

aangepast door Jane-Doe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we nog even verder kijken :

Ga naar de site van de .

• Klik op de knop ESET Online Scanner
  • Zet een vinkje bij YES, I accept the Terms of Use
  • Klik op Start
  • Sta het ActiveX control toe om te installeren.
  • Klik op "Advanced settings"
  • Zet een vinkje bij de volgende opties:
    • Remove found threats
    • Scan archives
    • Scan for potentially unwanted applications
    • Scan for potentially unsafe applications
    • Enable Anti-Stealth technology

[*]Klik op Start

[*]De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

[*]Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

[*]Gebruik Kladblok om het logje te openen. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\EsetOnlineScanner\log.txt

[*]Kopieer en plak de inhoud van dit logje in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.