Ga naar inhoud

Generic Host win 32

Aanbevolen berichten

Hoi Kape,

Meerdere keren geanalyseerd en schoongemaakt maar deze 2 bestanden blijven terugkomen. Als ik in mijn prullenbak kijk zitten er geen bestanden in, maar het icoontje op mijn bureaublad geeft wel aan dat er iets in zit. Als ik prullenbak leegmaken kies krijg ik de melding dat hij "Dc19" niet kan verwijderen. Hierbij ook een printscreen van CCleaner na schoonmaken.

post-25954-1417704390,8658_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit zijn minimale resten die nog overblijven na cleanen. Zou dit even rustig bekijken, want op het eerste zicht lijkt dat geen problemen te veroorzaken. Indien de PC verder correct functioneert, zou ik het er nu even bij laten. Blijft alles OK gedurende de volgende dagen, mag je daarna dit onderwerp op "opgelost" zetten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, Prullenbak is nu leeg en er wordt nu ook niets meer gevonden met analyse, dus de scan gedraaid.

Heb de scan 3x uitgevoerd totdat er geen problemen meer gevonden werden. Hierbij de logjes van de scans. Ik hoop dat de zip gelukt is en dat alle 3 de logs er in zitten.

Als hier nog iets vreemds aan is hoor ik het graag. Verder ondervind ik op dit moment geen problemen.

Ik wacht jullie antwoord even af voordat ik dit op opgelost zet. Even nog 1 vraagje. Als ik deze topic op opgelost

zet en er doet zich weer een probleem voor, moet ik dan een nieuwe topic openen of kan ik deze weer actief maken?

Ik ga er niet vanuit, maar dan weet ik het vast.

cc_20110428_074424.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.