Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn nieuwe pc heeft de neiging telkens aan te springen wanneer het stekkerblok waarin hij is ingestoken, aangezet wordt.

Dit is lastig in die zin dat op dit stekkerblok nog andere dingen aangesloten zijn en deze dus ook wordt gebruikt naast het gebruik voor de pc.

Dit zorgt er dus voor dat mijn pc af en toe aanstaat , waarna de stekkerblok uitgeschakeld wordt en de pc dus zonder te worden afgesloten, uitgezet wordt.

Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?

mvg,

NoxInvictus.

Geplaatst:

Bedoel je dat de pc automatisch wordt opgestart (windows opstarten)als je de schakelaar van je voedingsblok indrukt?

Normaal gebeurt dit toch pas als je de startknop van je pc indrukt?

Heb je aan de achterkant van je PC geen aan/uit schakelaar?

post-23245-1417704378,2832_thumb.jpg

Geplaatst:

ja, dat bedoel ik inderdaad...

Ik heb inderdaad een knop aan de achterkant ook, dewelke ik aan heb staan omdat ik niet elke keer achteraan de pc wil liggen knoeien vooraleer ik hem aan kan zetten...

enig idee hoe dit op te lossen valt?

Den Tom

Geplaatst:

Dan zal je de stekker van je PC aan een ander voedingsblok met schakelaar moeten hangen.

Zodat je de PC apart kan aan en uit zetten via die schakelaar op het voedingsblok.

Geplaatst:

@clarkie: ook wel een goed idee om met een 2e blok te werken, thx!!

Nox

Ik gebruik ook een tweede voedingsblok met schakelaar zodat de PC geen stroom krijgt en verbruikt indien niet in gebruik :top:

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.