Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs een nieuwe computer met Windows 7 aangekocht. Maar sommige oudere programma's die ik nog graag wil verder gebruiken die geen 64-bit toepassing hebben draaien niet op Windows 7. Daarom gebruik ik Virtualbox en installeerde ik een virtuele Windows XP. Maar telkens ik een usb-stick insteek worden de gegevens ervan weergegeven in Windows 7 maar niet in die virtuele Windows XP. Hoe moet ik die aan de praat krijgen?

Geplaatst:

Plug de usb-stick in.

Klik bovenaan in de menubalk van je virtuele machine op apparaten en ga dan naar usb-apparaten.

Daar zou de stick nu moeten tussen staan. Klik op de stick zodat hij aangevinkt is en dan kan je hem ook zien en gebruiken in je virtuele XP.

Je kan op dezelfde manier de cd/dvd stations in- en uitschakelen in je virtuele XP.

Als het apparaat is aangevinkt, kan je het gebruiken in de virtuele windows.

Geplaatst:

Die USB lukt inderdaad, merci! Maar een CD daarentegen lukt niet :-/

---------- Post toegevoegd om 14:55 ---------- Vorige post was om 14:46 ----------

Sorry, was iets te vlug, nu lukt het wel. Bedankt! :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.