Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Niet echt een erg probleem, maar zou toch leuk zijn moest het opgelost zijn...

FileAmigo7 is een progje dat ik enkele jaren geleden van internet gedownload heb.

Ik gebruik het voor mijn klassement op het werk.

Al sinds het begin dat ik het gebruik, geeft hij vanaf dat ik klik op de snelkoppeling om de toepassing te starten het scherm van Windows installer weer (2 schermen), zie bijlage.

Als ik op annuleren klik, opent hij gewoon het programma.

Heeft iemand een oplossing om meteen het programma te openen ipv die 2 schermpjes te krijgen? Alvast bedankt...

post-25923-1417704378,918_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik weet nie welke windows je gebruikt maar doe het volgende eens:

Probeer eens fileamigo te openen via de toepassing zelf en niet via een snelkoppeling.

Dus het programma opstarten via alle programma's en dan naar je programma gaan.

Probeer ook eens via de verkenner.

Ga daar naar program files dan naar je programma.

Klik daar op de toepassing zelf. ( een exe bestand)

Heb je dan ook het probleem?

Geplaatst:

Ik ken het programma niet maar de beschrijving van het "probleem" doet mij denken aan MS Office. Die geeft gelijkaardige meldingen.

Het gaat hier waarschijnlijk om een functie of module die niet mee werd geinstalleerd en die je blijkbaar toch nodig hebt.

Het programma probeert deze functie nu uit te voeren vanaf de installatiecd maar vind de cd niet.

Doorloop de installatieprocedure opnieuw maar kies (indien mogelijk) voor aangepaste installatie i.p.v standaard.

Vink dan alle onderdelen aan en geef ook aan dat ze moeten worden uitgevoerd vanaf de harde schijf.

Ik kan er naast zitten voor FileAmigo maar ik baseer mij op gelijkenis met Office.

Geplaatst:

@ Stegisoft : Ik heb de Roxio dvd hier liggen en heb ik er ook al ingestoken : helpt ook niet...

@ Clarkie : rechtstreeks werkt het ook niet

@ Kweezie : ik zal eens proberen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.