Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op

Mystery

Aanbevolen berichten

Is het probleem zo uit het niets ontstaan of is het meer geleidelijk gekomen en word het alsmaar erger?

Het is net of je Windows druk bezig is en je krijgt steeds dat cirkeltje dat je krijg als je Windows bezig is?

Had je ook dat als jij je browser opende het tergend lang duurde voor je het internet op kon?

Het lijkt net of je laptop met meerdere dingen tegelijk bezig is terwijl hij helemaal niets aan het doen is.

En met de herstelschijf krijg je wederom het zelfde scenario.

En de laptop maakt nu ook weer dat typische geluidje wat ie maakte als ie 'vastliep'.
Kun je dit geluidje wat beter omschrijven?
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is uit het niets ontstaan. Ik had mijn laptop afgesloten (want ik zet die meestal in standby) en toen hij weer opstartte en ik mijn gewone dagelijkse dingen op de laptop wou doen reageerde die ineens heel traag/niet meer en na een kwartier ofzo werkte die wel weer op normale voor 2 minuten en dan weer niet meer. Het maakte niet uit wat ik deed. Het was iedere keer erna hetzelfde liedje totdat ie plots niet meer wou opstarten.

en het geluidje is een 3 seconden stil en dan kraakt ie 3 keer snel achter elkaar en dan weer 3 seconden stil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je jou HD zelf kunt vervangen, maar als je het bij een winkel of reparatie dienst laat doen vraag dan de defecte HD mee naar huis.

Beschik je over een gewone pc?

Leg de defecte HD een nacht in de koelkast in een plastic zakje en sluit deze dan aan op een pc en kijk dan of je de HD kunt benaderen en er misschien kostbare bestanden nog af kunt halen.

Dit moet wel snel gaan want als de HD warmer word crasht ze waarschijnlijk weer!!

Het klinkt misschien gek :stupid: om je HD in de koeling te leggen maar mij is het enkele keren gelukt om nog wat data van een stukke HD te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.