Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op

Mystery

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een herstelschijf gedownload en deze is nu bezig maar werkt nog steeds supertraag.

Zou dit misschien een hardware-probleem kunnen zijn?

En ik heb de CD moeten starten door in de setup (F2) het Bootplatform te veranderen naar de Dvdlezer en niet via F8 ofzo omdat dit nog steeds niet ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de laptop maakt nu ook weer dat typische geluidje wat ie maakte als ie 'vastliep'.

---------- Post toegevoegd om 21:24 ---------- Vorige post was om 21:17 ----------

Ik kan niks kiezen. Ik ben net het stadium voorbij waar hij vraagt welk toetsenbordinvoer ik heb. En nu weeral een eindeloze tijd wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

acer aspire 8930G

van juli 2008

en voor het modelnummer kan ik niet kijken omdat ik problemen heb met mijn contact tussen adapter en pc. Dan laadt ie niet meer op.

Ik krijg nu trouwens het ''system recovery options'' scherm voor me.

Ik kan kiezen uit recovery tools of restore using system image created earlier.

Welke moet ik nemen?

---------- Post toegevoegd om 21:54 ---------- Vorige post was om 21:48 ----------

Sorry, stond in de handleiding wat ik moest doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het niet maken van de batterij eruit te laten. Contact met de netstroomkabel en de laptop is (voor de tweede keer na reparatie door acer) weer niet zoals het hoort.

Ik ben nu trouwens al een hele tijd aan het wachten op verandering op mijn scherm maar er gebeurt maar niks.

Zou het echt niets hardwarematigs kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft nooit echt problemen gemaakt. Zou best balen zijn als het wel zo is omdat ik hem dan zowiezo binnen moet doen en hem dan minstens 6 weken kwijt ben en dan nog eens keiveel moet betalen omdat ie buiten garantie valt. Miserie Miserie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.