Ga naar inhoud

Trojaans Paard Agent_r.XJ

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Resultaten AVG Scan:

"Objectnaam";"C:\Windows\Temp\onxwecsrma.exe" --> "Detectienaam";"Trojaans paard Downloader.Zlob.AWXE"

"Objectnaam";"C:\Windows\Temp\eaxcnrwoms.exe" --> "Detectienaam";"Virus gevonden Win32/Heur"

"Objectnaam";"C:\Windows\System32\drivers\261C66D.sys" --> "Detectienaam";"Trojaans paard Hider.JAB"

"Objectnaam";"C:\Windows\System32\drivers\197D166.sys" --> "Detectienaam";"Trojaans paard Hider.JAB"

"Objectnaam";"C:\Windows\explorer.exe (9388):\memory_00010000" --> "Detectienaam";"Trojaans paard Agent_r.XJ"

"Objectnaam";"C:\Windows\explorer.exe (9388)" --> "Detectienaam";"Trojaans paard Agent_r.XJ"

What next???

ps: Al mijn program files, mappen en bestanden zijn nog steeds leeg. Zou ik mijn interne harde schrijf nog kunne recuperen en kopieren op een externe harde scijf? Als ik mijn bestanden terug heb kan ik dan eventueel mijn pc rebooten via mijn reboot cd-rom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal AVG volledig moeten verwijderen, want die scanner weigert - ten onrechte - samen te werken met Combofix. Verwijder AVG best met de speciale Removal Tool.

Verwijder dan de oude Combofix via Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall en download daarna een nieuwe versie van Combofix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avg is verwijderd maar Combofix blijft moeilijk doen. Gisteren is hij tot deel 3 geraakt maar ineens terug pc vastgelopen met streepjesscherm.

Als ik terug combofix wil starten loopt hij direkt weer vast. Zelf bij de uninstall via zoekopdracht loopt pc vast.

Nog mogelijkheden??? Sorry voor the trouble.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geprobeerd in veilige modus. Er komt telkens een blauw scherm gedurende enkele seconden met een error melding met oa "if this is the first time you see this ...."

--> computer start dan vanzelf opnieuw en geeft dan de melding dat hij op verkeerde manier is afgelopen en vraagt om in veilige modus op te starten. :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.