Ga naar inhoud

spel spelen op facebook

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Een vriendin van mij heeft haar pc veranderd waar windows xp op staat. Alle documenten en gegevens zijn erop gezet en daar is geen probleem mee.

Waar wel het probleem is, ze kan geen spelletjes meer spelen op facebook. Ze kan er zich wel inloggen maar geen spelletjes spelen. Hoe komt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie. Ik dacht wel dat het misschien zoiets was maar wilde toch zekerheid. Ik ga deze pc eens tot bij mij halen en deze dan installeren. Ik laat zeker nog wat weten. Graag een beetje geduld. Naar het schijnt zijn er nog enkele kleine dingen die er moeten gebeuren en zal dus ook jullie hulp kunnen gebruiken.

Groeten Ricardo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie. Ik dacht wel dat het misschien zoiets was maar wilde toch zekerheid. Ik ga deze pc eens tot bij mij halen en deze dan installeren. Ik laat zeker nog wat weten. Graag een beetje geduld. Naar het schijnt zijn er nog enkele kleine dingen die er moeten gebeuren en zal dus ook jullie hulp kunnen gebruiken.

Groeten Ricardo

ok dat is goed Ricardo als het probleem opgelost is niet vergeten om op "opgelost" te drukken aub.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.