Ga naar inhoud

zwart scherm bij opstarten pc. kan muis nog bewegen. (virtuele xp op win 7)


rustycc

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb voor school een programma nodig waarmee ik elektrische sturingen kan maken en dit kan alleen op win xp. Dus ik heb VM ware player geïnstalleerd op mijn win 7. zo kan ik virtueel een xp computer simuleren en erop werken. Alles ging goed tot er een update beschikbaar was van het programma. Ik download het en het programma werkte niet meer namelijk xp startte niet meer op. Dus heb ik systeemherstel gedaan naar 3 dagen eerder ik dacht dat dit goed was en wanneer de computer zichzelf terug opstart komt er het scherm op van dell met het balkje dat laad en daarna windows starten met de 3 gekleurde bolletjes. Daarna moet het welkom scherm komen maar dat komt niet. alleen de muis komt erop. Ik kan vrij met de muis bewegen maar kan niets aanklikken. (zwart scherm)

verdere informatie:

-laptop dell inspirion 17R

-gekocht vorig jaar in oktober dus nog geen jaar oud

-heb een backup van 3 maanden geleden (maar daar staan niet mijn bestanden op van school)

Gelieve iets te laten weten als je een idee hebt van wat het probleem kan zijn en wat ik eraan kan doen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.