Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Window live mail worden de inkomende mails zowel in de In Box als in de box concepten geplaatst. Hoe kan in dit wijzigen.

Geplaatst:

Hallo Bens,

Als ge Live Mail opent,ga boven naar mappen en dan naar berichtregels.Als ge daarop klikt krijgt ge volgend scherm :

Geplaatst:

Was vergeten te melden dat er een regel in de afbeelding staat waarop vermeld :" kopieren naar een bepaalde map " staat deze per ongeluk niet aangevinkt?

groetjes.

Correos.

Geplaatst:

Hallo Correos,

Kopieren naar een bepaalde map was niet aangevinkt.

In berichtregels zijn helemaal geen regels aangevinkt.

Alle regels waren blanco

Groet

Bens

Geplaatst:

howdoe Bens,

'K heb aan het zoeken geweest en kan niets vinden in die richting(ben ook maar een beginner).Hier zullen andere kanonnen aan de bak moeten komen.Sorry hoor!:embarassed:

Vriendelijke groeten.

Correos.

PS.'k blijf verder zoeken hoor!;-)

Geplaatst:

Hallo Bens,

Zijn er al verdere ontwikkelingen of oplossingen?

Groetjes.

Correos.

Geplaatst:

Hallo,

als je je mail online bekijkt (via de webmail van je provider dus) komen daar de berichten dan juist terecht, of is de situatie dezelfde als op je pc met Windows Live Mail ?...

Grtjs.

Geplaatst:

Hallo Asus,

Hartelijk dank voor je reactie. De inkomende mails komen bij mijn webmail (provider) alleen terecht in de map inkomende mails en niet in de map concepten dit gebeurt wel als ik de mails binnen haal.

Groet

Ben.

Geplaatst:

Hoi Bens,

dan is de oorzaak van de problemen alvast niet bij je provider te zoeken maar op je eigen systeem.

Kreeg je pc al zijn updates ?...

Je werkt met Windows Live Mail 2011?...

De instellingen (kopiëren/berichtregels) die Correos aangaf zijn gecheckt en in orde veronderstel ik uit je eerdere berichten.

Grtjs.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.