Ga naar inhoud

streamen/downloaden van live concerten.(rock/pop....)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou in de toekomst een multimediaspeler of een blu-ray/mediaspeler willen aanschaffen .Het probleem is dat ik niet weet hoe ik die sites/concerten kan vinden www.?????.,,Ik zou eerst op de computer willen zien wat het aanbod is,vooraleer ik een toestel aanschaf.Kan iemand mij ook tips geven welke toestellen in aanmerking komen voor een goede weergave (draadloos en/of kabel).Het toestel zou ook mintens een u.s.b.-aansluiting (vooraan) moeten bezitten en ook cardreader .Ik ben in het bezit van een Nikon coolpix 3700. en een Sony steady shot DSC-H2. Internetradio uitzendingen zijn ook welkom.

Het aanbod op de markt is geweldig maar op den duur zie ik het(bos en de bomen) niet meer.Het toestel mag maar moet geen harde schijf bezitten. Heeft iemand ondervinding in die zaken. Het betreft live concerten van o.a. Tina Tuner/The Bee Gees/U2 /Madonna dat soort concerten. Dank u op voorhand. Groetjes.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.