Ga naar inhoud

hdmi werkt niet meer na kvm switch


proekie

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een vraagje. Ik heb een hdmi kabel aangesloten van tv naar computer. Dat werkte perfect. Nu heb ik een kvm switch tussen mijn computerscherm en mijn laptop gezet en dat werkt ook perfect. Alleen samen niet. Dat wil zeggen als ik mijn monitor op de kvm switch aansluit dat kan ik op mijn tv geen hdmi meer aanklikken. Heeft iemand een idee hoe dat komt en of het op te lossen is.

Vast bedankt.

groetjes Annemarie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bang van niet dan is dat het probleem. Ik wist niet dat daar ook een hdmi aansluiting voor op moest zitten. Ik dacht dat ik doormiddel van beeldscherm delen ook signaal kon krijgen. Maar dan moet ik dus op zoek naar 1 waar ook een hdmi aansluiting op zit.

Bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best eerst informeren over welke aansluitingen mogelijk zijn.

Je gebruikt een HDMI- kabel tussen je PC en tv.

Kan je ook een HDMI kabel aansluiten op je monitor?

Nee helaas daar zie ik geen aansluiting zitten ik heb alleen een aansluiting op mijn comuter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bevraag je bij aankoop van een switch over de mogelijkheden.

Want je gebruikt ud 1x HDMI en 1x VGA kabel?

Of is het een dvi-Kabel?

[ATTACH=CONFIG]10440[/ATTACH]

Ik heb nu een hdmi van de computer rechtreeks naar de tv en mijn beeldscherm en laptop zitten op de switch. Als ik mijn beeldscherm in de switch doe dan kan ik op mijn tv geen hdmi meer selecteren ondanks dat de hdmi kabel in de computer zit. Ik heb dus 2 VGA kabels die ik kwijt moet en waar ik tussen moet switchen en 1 hdmi kabel.

Ik zou dus dan een switch moeten hebben waar ik mijn beeldscherm en mijn laptop op aan kan sluiten en daar moet ook een aparte hdmi aansluiting zitten dan zou het moeten werken toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel of je een switch vindt die zowel vga en hdmi kan aansluiten.

Een switch dient om het verwisselen van kabels te vermijden.

Je kan op een switch dus bijvoorbeeld aan de output zijde je TV-scherm hangen en aan de inputzijde een PC, een laptop,.....

Je hebt dan maar 1 kabel nodig om al die apparaten aan je tv te koppelen.

Maar tot nu toe vindt ik enkel een switch die ofwel overweg kan met HDMI ofwel met vga.

Dus geen combinatie van de twee. :rofl:

Als er onder de leden hardwareknobbels zijn die ervaring hebben over dit onderwerp, laat maar komen.

Blijkbaar kan het wel: HDMI VGA Component Composite Switcher :D:D

We zoeken dus verder ;-)

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.