Ga naar inhoud

Fietscomputer SX 4-W


Kurtt

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb sinds korte tijd een fietscomputer. Model: SX-4W. Ik wou de tijd veranderen (een uur bijdoen).

Ik heb de bijgeleverde handleiding bestudeerd (engels).Nu blijkt dat je heel de fietscomputer moet resetten vooraleer je het uur kunt veranderen. Dus alle gereden kilometers, ... worden ook gewist.

Kan je ook alleen het uur veranderen, want mijn engels is niet zo goed. Misschien heb ik misschien de handleiding niet volledig gelezen? Misschien staat er een nederlandse handleiding op internet?

Het zou toch heel raar zijn dat je alles moet wissen (de gereden km, gemiddelde, ...) om gewoon het uur te veranderen?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Het is ondertussen opgelost. Ik moet dringend naar een cursus Engels denk ik loooool. Want in de eerste zin van je printscreen staat dat je de mode toets LANG moet indrukken houden (HOLD), en dat deed ik dus niet.

Ik heb net de handleiding in het nederlands gevonden in het ouderlijk huis. En inderdaad de mode toets lang indrukken en dat deed ik dus niet.

Bedankt voor de screen zodat ik mijn fout opmerkte :)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.