Ga naar inhoud

[Word 2010] Marges behouden


Dippie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Microsoft Office 2010. Nadat ik Word heb geopend staat de cursor helemaal bovenaan (marges zijkanten zijn wel standaard). Nu wil ik de standaard marge instellen, wat lukt.

Het probleem is dat als ik opnieuw Word open, dat de marge weer op de oude instelling staat.

Hoe kan ik de nieuwe marge (standaard marge dus) opslaan zodat dat bij het opnieuw openen van Word blijft behouden?

Groet, Doemar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk even op het tabblad Beeld of Afdrukweergave is geselecteerd.

post-484-1417704382,8981_thumb.jpg

Als daar Afdrukweergave is geselecteerd dan is het ok.

Bekijk ook eens het tabblad Pagina-indeling en daarna drukt u op de knop Marges. Daarna op "Aangepaste marges..."

post-484-1417704382,9812_thumb.png

Hier kan je nu de marges aanpassen:

post-484-1417704383,5262_thumb.png

Daarna klikt u op "Als standaard instellen..." zodat al je toekomstige documenten die je maakt, die instellingen krijgen. Ik denk dat je hier dus gewoon op de OK knop hebt geklikt, maar om die marges voor alle documenten te hebben, moet je op de knop "Als standaard instellen..." klikken ! (zie rode pijl in bovenstaande afbeelding!)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.