Ga naar inhoud

na slaapstand werkt toetsenbord niet

joke25946

Aanbevolen berichten

Nadat ik mijn HP laptop terug gezet heb naar de fabrieksinstellingen doet dit probleem zich voor. Ik ben er inmiddels achter, na toch wel wat ergernis:eviltongue:, dat dit niet gebeurt na de sluimerstand. Ben dus toch nieuwsgierig wat hier de oorzaak van is al kan ik met de sluimerstand ook wel leven:-).

Groetjes

Joke25946

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kurrt,

ik gebruik het toetsenbord van de laptop, dus geen ontvanger die niet wakker wil worden.

Na jouw antwoord de laptop in slaapstand gezet, daarna dus geen toetsenbord, ook niet na 5 minuten gewacht te hebben.

Ik hoop dat dit antwoordje op zijn plaats komt, ik had het met snelle reactie ook geprobeerd maar zie het niet terug, zal wel fout gegaan zijn.

Zo niet dan is dit het derde berichtje, bij voorbaat sorry dan :dong:

Groetjes

Joke25946

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het model en modelnummer van je laptop doorgeven?

gebruik je vista 32bit of 64 bit?

Heb je ook al Service pack2 er terug opgezet?

Hallo clarkie,

ik heb de HP Pavilion dv9500 en service pack 2 staat er ook al terug op.

Ik gebruik vista home premium 32 bits.

groetjes

joke25946

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag joke25946,

Op deze link vindt je alle drivers voor je PC.

Download en installeer de in het rood omcirkelde drivers.

Doe ook nog het volgende:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

post-23245-1417704384,5346_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.