Ga naar inhoud

nvidia driver updaten

jack020

Aanbevolen berichten

hallo helpmij,

ik heb gelezen dat er een nieuwe nvidia driver uit is, (NVIDIA DRIVERS 270.61 WHQL) en nu wou ik deze gaan installeren.

maar mijn OS (windows7 64-bit) heeft in het verleden vaker problemen gehad met driver installaties,

waaronder dat de driver gewoon helemaal niet word opgepakt door het systeem.

nu wou ik graag weten,

1. werkt de functie: ga terug naar vorige driver ( device manager ) nog steeds hetzelfde als in XP.

en kan ik er op vertrouwen dat ALS er iets mis gaat dat dit het dan oplost? ( door de oude driver terug te zetten )

of 2. als 1 niet voldoet of ik dan een een windows restore point moet aanmaken voor dat ik de driver installeer?

hopelijk niet want ik heb geen flauw idee hoe.

bij voorbaat dank,

Jack

aangepast door jack020
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je NVIDIA GeForce GT 330M gebruikt in Win7 64 bit dan zal je inderdaad je driver moeten updaten, want er zat een bug in de vorige versie. Ik heb dat ondervonden omdat de laptop soms bevroor tijdens het werken met media-bestanden. Dat probleem heeft zich niet meer voorgedaan.

mvg

Crowe

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.