Ga naar inhoud

HP Computer problemen


Dennisvv

Aanbevolen berichten

Ik ben nog een beetje een 'noob' in alles wat met computer aansluitingen en hardware heeft te maken. Alvast mijn excuses hiervoor.

Even het probleem uitleggen: ik moest afgelopen vrijdag snel weg en op mijn com stond van alles aan daarom hield ik het aan/uit knopje voor zo'n 5-7 sec in zodat hij afsloot.

Kom zondagavond terug, com aan en bij mijn hp startscherm (dat blauwe) staan overal witte stipjes, daarna krijg ik dat zwarte scherm waar normaal 1 _ is, waar nu overal ( ( ( of C over het scherm stonden, hij gaat naar dat laad balkje en blijft zwart daarna. Ik denk oke weer 5-7 sec aan/uit knopje indrukken, toen ben ik in meer dan 3 uur gaan opzoeken wat het probleem was, wat ik kon doen, uit eindelijk de stofzuiger op mn videokaart gezet (weet niet of dit heeft geholpen) en systeemherstel etc etc, harde schijven checken met f8 f10 etc bezig zijn, en bam hij doet het weer.

Vandaag deed mijn computer het bijzonder snel, echt PERFECT, toen ik hem uit deed moest vista 89 updates doen, nouja vooruit dan maar.. En hij loopt vast bij 67 volgens mij, beeld begon ook ineens te 'flitsen' en dat rondje dat doorloopt, liep vast. Ik natuurlijk met goede hoop ga gewoon even iets anders doen, uur later hetzelfde, toen dacht ik nou ik probeer de aan/uit knop weer in te houden. En weer terug bij af, ik denk niet dat er iets mis zit in de software maar in de hardware want alles heb ik gisteren teruggezet naar fabrieksinstellingen. Miss videokaart die kapot is, moederbord? Lijkt me gek want vandaag deed mn computer het goed, mijn videokaart was wel echt heel heet vandaag, ik heb hem hiervoor nooit gevoeld maar hij is vandaag niet meer dan een half uur aangeweest. Allemaal systeem specificaties ken ik niet.. Misschien weet iemand of het in de hardware zit? En wat dan? Het lijkt me vrij duur om even iemand langs te laten komen...

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

YouTube - Prive computerproblemen

Dit is mijn status...

Sorry voor de beeldkwaliteit en mijn gepraat.

Misschien weet je hier raad mee?

Morgen zal ik ff de gegevens opzoeken, hoop je nu ff voldoende geinformeerd te hebben :)

Stipjes vrij slecht zichtbaar, op t einde zie je ze wat beter, kwaliteit ZUIGT!!

aangepast door Dennisvv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eig alles al geprobeerd, systeemherstel etc, hp herstellen, gisteravond had ik m ineens goed, alle stipjes weg en hij startte op, rest is te lezen in me story.

Ik heb wel vaker gelezen dat als je systeem herstel doet of iets opnieuw wilt installeren dat je je usb etc eruit moet halen, alleen mijn muis en toetsenbord zijn usb's, kan dit er mee te maken hebben? En volgens mij zat ik niet in veilige modus, hij gaf aan dat windows het niet deed, dus ik windows moest herstellen, helaas heb ik er nooit naar gekekn hoe je een x een punt opslaat om terug naar te zetten. Die bestaan dus tot heden bij mij niet, kun je me nog volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het opstarten van je PC moet je direct tokkelen op de F8.

Je komt dan in veilige modus.

Kies daar eens voor opstartherstel.

Thanks voor je snelle antwoord, ik ben nu op mn mobiel en begin er over een kwartiertje aan! Vele malen dank, zal dan is posten wat er gebeurd.

---------- Post toegevoegd om 22:38 ---------- Vorige post was om 22:28 ----------

Maar die usb aansluitingen hebben er niks mee te maken??? Mijn muisn en toetsenbord zyn namelijk usb.

---------- Post toegevoegd om 22:50 ---------- Vorige post was om 22:38 ----------

Gedaan, werkt niet. Ik ga nu lekker slapen, ik heb het gevoel dat mn computer gewoon echt kapot is en dat ik beter een nieuwe kan kopen, deze is ook al zon 3 tot 4 jaar oud, en had m soms 12 uur tot 24 uur per dag aanstaan, trekt zon ding na een tijd ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.