Ga naar inhoud

Problemen met pc (windows xp)

ricardo425

Aanbevolen berichten

Ik schrijf nu met de pc van mijn vriendin hier dit bericht.

Windows mediaplayer speelt terug, dat is in orde.

Bij apparaatbeheer heb ik nog 1 geel vraagteken: videocontroller (vga compatibel). misschien hier nog een oplossing voor?

Ondertussen zal ik proberen om Ccleaner te downloaden (avg free staat er ook al op.

Nogmaals mijn hartelijke dank, want ik alleen zou er nooit geraakt zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt al grote vorderingen gemaakt :top:

Dan gaan we Speccy nog eens proberen

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dan krijgen we eens overzicht van de hardware in je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga dan naar deze site >> http://www.abit.com.tw/page/en/download/download_driver_detail.php?pFILE_TYPE=Driver&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=VA-20&pSOCKET_TYPE=Socket%20A

Kijk bij VIA KM400 VGA Driver en download dan de driver bij Win2000 / XP / 2003(v6.14)

Dit is de driver voor je onboard grafische kaart.

Pak het bestand uit en dubbelklik op setup.exe om de installatie te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou de pc nu in orde moeten zijn, maar kijk het even aan of dit zo blijft.

Mocht je wederom rare en gekke meldingen krijgen of CHKDSK meld zich bij het opstarten weer aan dan is de kans toch groot dat de harddisk aan het eind van zijn bestaan is.

Dan ben je toch toe aan een nieuwe harddisk om verder probleemloos van je pc gebruik te blijven maken.

In ieder geval mooi dat het opgelost is en verder wens ik jou of je vriendin veel plezier met de pc ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik houd deze nog enkele dagen hier bij mij en zal er af en toe wat mee uittesten. In elk geval ben ik zeer blij met de hulp en heb ik op deze manier toch weer wat bijgeleerd. Maar of ik alles zal onthouden is wat andersn want de hersenen beginnen wat gaten te laten. Anders weet ik zeker dat ik hier altijd op hulp kan rekenen en van jullie goede wil kan profiteren. Zo is mijn vriendin ook uit de nood geholpen en kan ze toch weer verder voor een zekere tijd.

Wanneer ik zeker ben dat alles goed blijft lopen zal ik deze discussie als opgelost markeren

Nogmaals mijn hartelijke dank en tot ziens Ricardo425

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.