Ga naar inhoud

Standaard map wijzigen in windows verkenner!!

Tarkus

Aanbevolen berichten

Geachte, allemaal interessant deze switches.

Maar ik had graag dat mijn verkenner openden met Mijn Documenten open, zowel in de linker kolom als de rechtse.

Ik heb afbeeldingen van hoe ik het graag zou hebben en hoe de situatie nu is. Maar ik zou niet weten hoe ik die hier kan doorsturen.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

Nog even aan toevoegen dat ik met Windows 7 werk.

Groetjes, Tarkus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tarkus,

welkom op PCH... ;-)

Hoe je afbeeldingen plaatst in een bericht op het forum vind je hier (klik op woordje 'hier').

Ik vraag ondertussen om jouw vraag in een eigen topic onder te brengen, zo blijft het overzichtelijker en word je sneller geholpen...:top:

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de verkenner te openen met de map mijn documenten zou je het volgende moeten doen:

Ga naar Start en dan Windows Verkenner

Klik met de rechtermuisknop en kies Eigenschappen

Bij Doel staat er %windir%\explorer.exe , achter deze regel zet je de map die je wilt openen.

Wil je de Verkenner openen in Mijn documenten dan typ je onderstaande neer (of kopieer hier en plak)

%windir%\explorer.exe ::{450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Clarkie

Maar ik snap niet helemaal wat U bedoeld hoor. Vooral de 2de regel niet.

%windir%\explorer.exe ::{450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103} Moet ik hier iets invullen tussen de 2 ":" ?? Of moet ik die regel gewoon kopiëren en in het doelvakje plaatsen ??

Alvast bedankt voor de verdere info.

Groetjes, Tarkus

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.