Ga naar inhoud

toetsenbord probleem


DimitriDK

Aanbevolen berichten

sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn toetsenbord. ik heb een samsung R610-AS06 laptop waarop standaard windows vista home premium 32bit (NL) staat geinstalleerd. ik heb nu net windows 7 pro 64bit (EN) er naast geinstalleerd. na de installatie werkte alles normaal, tot na enkele weken een probleem met mijn toetsenbord opdook. als ik een " t " typ verschijnt er " t' ", typ ik " y ", dan verschijnt er " yè ", druk ik op de pijltjestoets naar links dan springt mijn cursor naar het begin van het vorige woord.

Ik heb mijn toetsenbord instelling ingesteld op " English (US) - Belgian (period) ". Windows is engels, en mijn toetsenbord is azerty. ik heb ook al " Dutch (Belgium) - Belgian (Period) geprobeerd, maar helaas.

Het gekke is ook dat ik dit probleem niet heb met mijn extern toetsenbord. als ik opstart in de originele vista heb ik hetzelfde probleem, zelfs in veilige modus en als ik in het bios navigeer merk ik dat mijn pijltjestoets naar links de verkeerde functie uitvoert.

Ik heb al met samsung support gebeld en gemaild, maar die kunnen of willen geen oplossing geven, het ligt aan windows zeggen zei... ook via google vind ik niets dat werkt. ik heb mijn pc ook al laten nakijken in mijn lokale pc winkel. zei hebben een restore gedaan, dan staat er enkel nog windows vista op en werkt alles normaal. maar omdat ik windows 7 64bit (EN) had gekocht heb ik die ook weer geinstalleerd. en kreeg ik weer dit probleem.

Zou het misschien een probleem kunnen zijn met drivers? Op de downloadpage van samsung kon ik namelijk geen drivers voor windows 7 64 bit vinden. Ik heb de drivers van windows 7 32bit dan maar gebruikt. welke drivers hebben misschien invloed op het toetsenbord?

Iemand die mij kan helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.