Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Als hij NU doet wat hij moet doen lijkt het mij OK.

Kijk wel welk geheugen hij aankan en hoeveel,en alvorens te upgraden naar Windows 7 kijk je best eerst of er ALLE drivers voor dat besturingssyteem voorhande zijn voor dat TYPE laptop.

Geplaatst:

Normaliter gaat die geur mettertijd afnemen...nu, je kan hem altijd eens gedeeltelijk demonteren om te kijken of je visueel zichtbare sporen / schade kan vaststellen...

Voor je overgaat tot je upgrade zou ik hem toch wel een tijdje in zijn huidige toestand blijven gebruiken / testen / observeren.

Nu je een nieuwe lader hebt --> laadt de batterij nog op ?...

Meeste inwendige temperaturen kan je monitoren (afhankelijk van waar ie sensoren heeft) met Speccy .

Geplaatst:

de batterij laad gewoon nu op..

door die universele is mijn accu wel snel dood gegaan hij gaat nu maar mee 1:25 op volle accu

de tempaturen zijn: 32 gragden geeft hij aan.

---------- Post toegevoegd om 22:18 ---------- Vorige post was om 22:16 ----------

en nu 42 maar ik heb ook een coolerpad dus misschien is hij daarop zo laag

Geplaatst:

Hou het een tijdje in het oog zoals Asus reeds zij.

De temperaturen zien er netjes uit voor een laptop dus daar zit geen probleem momenteel.(hou ze wel goed in het oog als je de laptop gaat belasten door een zware taak!!!)

Geplaatst:

en koelpasta aanbrengen of niet?

zo ja dat maak ik effe mijn laptop open en dan een foto maken dan moeten jullie zeggenwaar ik aan moet brengen ben niet zo goed in hardware

Geplaatst:

De gevaarzone voor blijvende schade aan een processor door te hoge temperatuur situeert zich rond de 90°C, dus daar zit je ruimschoots van af...

Tijdje blijven opvolgen dus...zie ook Jean-Pierre's advies in bericht 18 : zeker temperatuur monitoren onder zware belasting.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.