Ga naar inhoud

problemen software installeren window 7

luppie

Aanbevolen berichten

ik ben a-technisch met pc,s maar programma's installeren lukt nog.

ik heb een nieuwe pc gekocht , dus brandschoon. ik krijg bv. mijn dymo labelwriter niet geinstalleerd. programma,s herkennen de printer niet en bij opstarten progra,mma krijg ik fout melding: het doel van een aanroep heeft een uitzondering veroorzaakt.

verder doen de meeste zylom spellen het niet.

nieuwe pc is windows 7 home primium.

het rare is dat ik ook een notebook heb, windows 7 starter en daar heb ik de zelfde programma's op geinstalleerd ( labelwriter en zylom spellen) en daar werkt alles wel.

dus ligt het aan de windows 7 home prium of aan pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

effe samenvatten:

Je krijgt je dymo labelwriter niet geïnstalleerd, krijg je een foutmelding?

De printer is die geïnstalleerd geraakt, en of de printer is niet terug te vinden in je software als je wil afdrukken?

En bij welke programma's krijg je die foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de software van de dymo opstart krijg ik de vermelde foutmelding, programma doet verder niets. ik heb ook digitale postzegel van tntpost en dat programma zegt dat er geen dymo is . dus die detecteerd niet de printer.

de starten op, maar bij actie in spel stopt het spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet op dymo software setup.exe klikken en dan met de rechtermuisknop run ad administrator klikken.

Het heeft niks te maken met welke windows 7 je werkt.

Wel is er ondertussen een nieuwe versie software

Ik heb zelf ook dymo en zonder problemen op 2 windows 7 computer geinstalleerd en je kan zelfs in uw netwerk gebruiken met XP of zo als je de printer deelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.