Ga naar inhoud

Grafische kaart poorten werken plots nietmeer!


Rubisti

Aanbevolen berichten

Een week geleden na een windows update en het herstarten van mijn pc werkte mijn monitor niet meer via de grafische kaart, zit nu op vga poortje van het moederbord. Alle drivers zijn geinstalleerd en ook de kabels werken nog prima. Mijn monitor was verbonden mbv een DVI naar VGA adapter naar VGA op mijn monitor. Heb nu een nieuw grafische kaart gekocht, dacht dat wss het probleem daar lag, zelfde probleem.

Oude GRAKA: Sparkle Geforce 9800GT 512MB

Nieuwe GRAKA: ASUS EN210 SILENT/DI/1GD3/V2

Iemand een idee?

aangepast door Rubisti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de adapater en de videokaart getest met een ander scherm, zonder resultaat, maw werkt ook niet!

Heb mezelf niet geaard voor het plaatsen, dacht dat dit enkel van belang was bij processoren!

Wat me ook verbaasde is dat er geen voeding uitgang is op de nieuwe videokaart, maar had gelezen dat het moederbord in die gevallen genoeg stroom doorvoerde. En vind nergens hoeveel vermogen de videokaart nodig heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.