Ga naar inhoud

Probleem met internetverbinding

Gast ufo

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een probleem met de internetverbinding op mijn laptop. Eerst deed hij het nog gewoon goed maar een paar weken geleden kreeg ik opeens geen verbinding meer. Het juiste netwerk is wel beschikbaar maar als ik erop klik om verbinding te maken staat er dat die niet kan worden gemaakt, dus klik ik op probleem vaststellen en dan staat er dat de beveiligingssleutel niet juist is. Nu voer ik de beveiligingssleutel opnieuw in maar dan staat er dat hij nog steeds geen verbinding kan maken en dat de beveiligingssleutel niet juist is.

Ik weet het niet helemaal zeker(ik ben niet degene die dat allemaal heeft ingesteld) maar ik ben er grotendeels zeker van dat ik toch de juiste beveiligingssleutel heb maar ik kan nog steeds geen verbiding maken. Ik heb nog wel goed internet op de vaste computer maar op de latop lukt het niet meer. Kan iemand mij hiermee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien hebt je iets verkeerd gedaan met de beveiligingssleutel.

Ga naar de router met uw goede computer

Bij wireless gedeelte ziet je ergens SSID en geeft het een nieuwe naam.

De beveiligingssleutel moet je niet veranderen.

Nu moet je vanuit elke laptop en PC opnieuw een verbinding maken met de router en deze keer de juiste beveiligingssleutel opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alweer een tijdje geleden maar voor zover ik weet is er niets aan de router of beveiliging veranderd en is die niet gereset.

Hoe zie ik de SSID en verander ik hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.