Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe monitor gekocht [ of eigenlijk een bij een 2e handswinkel in PC dingen, deze monitoren komen van bedrijven ofzo..]

Ik heb een week omruilgarantie..deze dus afgelopen woensdag gekocht.

Een HP L1940T. 19" .

Als ik de PC opstart zie ik in het midden een pixel rood oplichten. Bij aanraken gaat hij wel een tijdje weer weg. Ook met spellen zie ik dit pixeltje.. Het ergert me dan gruwelijk. Valt dit nog onder garantie, in principe, of moet je zoiets accepteren?. In mijn aankoopbon staat dat de garantie er alleen is bij meerdere kapotte pixels.

En daarbij, is dit nu een dode pixel, of niet??

Geplaatst: (aangepast)

Als je meer dan 2 defecte pixel hebt dan valt het on de garantie van de fabrikant.

Bij 1 of 2 niet.

Normaal gezien is dat niet erg behalve als het net in uw oog hoogte bevindt en dan is het vervelend.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik kon niet wachten en heb dat JscreenFix er over heen gegooid, voor die 2,25.. En het lijkt weg [ ik wil nog niet te vroeg juichen, maar toch]. Het hele beeld [bureaublad] oogt ook rustiger, gek genoeg.

Dus in elk geval bedankt voor de tip Asus!

Geplaatst:

Hoi shelterhill,

da's graag gedaan hoor... ;-)

Laat dit topic veiligheidshalve nog een weekje open staan en geef ons dan nog eens feedback...:top:

Grtjs.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.