Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn schoonzoon heeft een website gebouwd, die iedereen kan openen, behalve ik. Internet werkt gewoon. Wel verbinding met andere webesite. Waar kan dit aan liggen.

Geplaatst:

Kun je eens een linkje posten van die site zo kunnen wij eens kijken of die geopend kan worden.;-)

Het kan zijn dat je Firewal of je browser zelf deze site blokt om de 1 of andere reden.

Welke browser gebruik je?

Probeer eens of de site wel opent met een andere browser.

Geplaatst:

Waar kan in de link naar toe sturen. De website is nog niet openbaar. Dus een beetje privacy. Ik gebruik explorer. Zal een andere proberen. Maar het rare is dat de link het op mijn laptop ook niet doet. En bij een paar andere mensen wel. Groetjes en bedankt. Thea

Geplaatst:

Is de laptop ook voorzien van Internet Explorer?

Probeer het alleszins met een andere Browser zoals Firefox,werkt het dan nog niet dan kan het zijn dat de site geblokt door of de Router of de Windows firewal (of die van het gebruikte beveiligings pakket).

Geplaatst:

Hallo Frank

Ik gebruik Bullguard. Heb de firewal uitgeschakeld, maar dan doet hij het nog niet. Heb met Firefox geprobeerd en met Safari met Chrome. Dan doet de website het ook niet. Ik begrijp er niets van. Want ik heb gewoon verbinding met internet. De laptop heeft ook Internet Explorer. Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb dat je nog meer suggesties hebt. Groeten Thea

Geplaatst:

Hallo,

schoon je pc eens op met Ccleaner .

Check ook eens of je de meest recente versie van Java op je systeem hebt.

Indien je draadloos werkt : maak eens verbinding met internet dmv de kabel.

Grtjs.

Geplaatst:

Iedereen reuze bedankt voor alle suggestie. Het probleem is opgelost. Simpel door vannacht de stekker van de Experiabox er een poosje uit te trekken. Groeten Thea

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.