Ga naar inhoud

dode link is niet te verwijderen

Gast Jand

Aanbevolen berichten

Hallo

Enige tijd geleden downloade ik een bestand 'g', en dat belande in de map downloads.

Ik verwijderde de files, maar nu is het probleem, dat telkens als ik in de windows-zoekbalk links onderaan 'g' intik, nog steeds die bestanden verschijnen in de lijst, en wanneer ik erop klik met de rechtermuisknop en kies voor 'verwijderen', ik steeds de melding krijg 'Dit item bevindt zich niet langer in C:\users\me\downloads. Controleer de locatie en het item en probeer het opnieuw. De bestanden zijn echter reeds verwijderd uit die betreffende locatie.

Hoe krijg ik de bestandsnamen uit de lijst? (zodanig dat,indien er iemand 'g' intikt, er niets meer verschijnt?)

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierin staat dit omschreven. Wees wel voorzichtig in het register. Maak eerst een backup van het register zoals hier omschreven. Als je problemen hebt met de engelse tekst, helpen we je natuurlijk graag verder.

Ook interessant :

http://www.mydigitallife.info/delete-or-disable-recent-search-entries-history-in-windows-7-explorer-search-box/

Ik heb hierboven dus 2 websites gegeven. Je mag die websites gerust openen, maar klik nergens IN die website en lees enkel de tekst op die website als je wil. Want anders krijg je reclame op je pc als je de linken aanklikt binnen die websites.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.