Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heey,

ik heb een probleempje.

Ik heb psp-3000 en ik kan niet meer in de playstation store komen.

als ik er op klik zegt die Verbinden ( en hij kan verbinden met modem want kan ook gewoon op internet op psp ) Maar na verbinding maken zegt die dus ''Een ogenblik geduld'' en dan zegt die Er is een verbindingsfout opgetreden. (80551021).

iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Ik zit op versie :6.38

Geplaatst: (aangepast)
Het netwerk ligt dacht ik al een dag of zeven in prut.

Gaan ze het record van de xbox verbreken?

Want ik dacht dat die een dag of 11 "plat gelegen hebben

Het ligt dus al vanaf 20 april plat. Wist ik niet. Dat is best lang. aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Mooi balen,

Maarjah, wel slecht van hun vind ik dat dan zo, dat er nog lekken bevinden.

Sommigen (zoals ik) maken alleen een account aan en downloaden een keer een demo,

Maar velen downloaden ook via deze store en die hebben al hun bankgegevens er dus ook instaan.

Dit is volgensmij wel heel slecht voor de online download markt voor spellen.

Terwijl dit juist wel de goede kant op ging, omdat velen geen zin hebben om naar de winkel te gaan en het gaan downloaden.

Hopelijk voor sony dat het geen grote invloed heeft.

en hopelijk dat het snel word opgelost.

(over demo's gesproken, weet iemand waar ik de demo kan vinden voor god of war (nieuwe) voor op psp?)

Geplaatst:

Mail gehad van playstation :

Geachte PlayStation Network/Qriocity klant:

We hebben onlangs ontdekt dat tussen 17 April en 19 April 2011, bepaalde informatie van gebruikersaccounts op het PlayStation Network en Qriocity diensten werd gecomprimeerd in verband met een externe indringing in ons systeem. Hierdoor hebben wij:

tijdelijk PlayStation Network en Qriocity services offline geplaatst

een buitenstaande en erkende security firma gevraagd om een volledig en compleet onderzoek te ondernemen naar wat er gebeurd is; en,

en spoedig maatregelen genomen om de beveiliging van onze netwerkinfrastructuur te verbeteren en te versterken door onze systeem te heropbouwen om u te voorzien van verbeterde bescherming van uw persoonlijke gegevens.

Wij waarderen uw geduld, begrip en aardigheid terwijl wij aan het werk zijn om deze problemen zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen.

Aangezien we nog steeds de details van het incident aan het onderzoeken zijn, is het mogelijk dat wellicht een onbevoegd persoon in het bezit is gekomen van de volgende informatie die u aan ons had verstrekt: naam, adres (stad, provincie, postcode), land, e-mail adres, geboortedatum, PlayStation Network/Qriocity wachtwoord en login en gebruikersnaam/PSN online id. Het is ook mogelijk dat uw profiel-data werd verkregen, inclusief aankoop geschiedenis en factuuradres (stad, provincie, postcode) en mogelijk zijn uw PlayStation Network/Qriocity wachtwoord beveiligingsvragen ook verkregen. Als u een sub-account hebt geautoriseerd, kan dezelfde data met betrekking tot dat account verkregen zijn. Hoewel er geen direct bewijs is dat creditcard gegevens verkregen zijn op dit moment, kunnen we de mogelijkheid niet uitsluiten.

Als u uw creditcard data hebt opgegeven via PlayStation Network of Qriocity, adviseren wij u voor de veiligheid dat het mogelijk is dat uw creditcard nummer (exclusief security code) en geldigheidsdatum zijn verkregen.

Voor uw veiligheid, raden wij u aan om bewust te zijn van email, telefoon en post scams die om uw persoonlijke of gevoelige informatie vragen. Sony zal u nooit via deze kanalen contacteren, inclusief e-mail, om uw creditcard nummer of andere identiteits informatie te vragen. Mocht u een bericht ontvangen die om persoonlijke informatie vraagt, kunt u erop vertrouwen dat deze persoon niet voor Sony werkt. Wanneer de PlayStation Network en Qriocity diensten volledig hersteld zijn, raden wij u ten strengste aan zo snel mogelijk in te loggen en om uw wachtwoord te veranderen. Verder, als u uw PlayStation Network of Qriocity gebruikersnaam of password voor andere service(s) gebruikt, raden wij u ook aan om die te veranderen.

Om uzelf te beschermen tegen mogelijke identiteitsdiefstal of andere financiële verliezen, raden wij u aan om waakzaam te blijven door uw rekening afschriften of gelijkaardige documenten te controleren. Wij betreuren het ongemak en wij danken u voor uw geduld terwijl wij ons onderzoek afronden. Onze teams werken de klok rond en services zullen zo snel mogelijk hersteld worden. Sony neemt bescherming van gegevens zeer serieus en zal zich blijven inspannen om ervoor te zorgen dat er aanvullende maatregelen worden genomen om persoonlijke gegevens te beschermen. Het leveren van kwaliteit en veilige entertainment diensten is onze hoogste prioriteit. Kijk a.u.b. contact op nl.playstation.com/psnoutage mocht u nog verder vragen hebben.

Hoogachtend,

Sony Network Entertainment en Sony Computer Entertainment Teams

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.