Ga naar inhoud

Pc start niet meer

Aanbevolen berichten

Ik heb helaas een probleem dat vrijwel leek op een voorgaand probleem dat ik ooit eerder had. Mijn computer start niet meer op, ik krijg na het windows laadscherm een snel blauw beeld te zien waarna de pc zichzelf opnieuw opstart.

Ik heb gister nog op de pc gezeten toen ik op een gegeven moment om de 10 min. een berichtje kreeg dat er een ernstige fout was opgetreden bij Macrovison Software Manager Agent. Deze meldingen heb ik vrijwel genegeerd, alleen maar verzonden.

Ik kan mijn computer ook niet meer in de veilige modus opstarten. Zodra het eerste zichtbare beeld komt, kan ik wel de Setup openen met F2 maar zodra ik het beeld krijg of ik Windows normaal of veilig wil opstarten, begeeft mijn toetsenbord het en heb ik er geen contact meer mee... Vervolgens start de computer weer op en kan ik wel via mijn toetsenbord door het setup menu..

Iemand weet wat ik hiermee aanmoet?

P.s. ik kan dus geen Hijackthis logje maken, omdat ik gewoon helemaal niet meer binnenkom

aangepast door Criz
P.s. toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.