Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem om met mijn yahoo-account.

Ik kan namelijk wel inloggen, maar éénmaal ik naar mijn inbox wil gaan krijg ik volgende melding :

Sorry for the inconvenience.

You've stumbled upon an unexpected, temporary problem. Performing your action again in a few moments will likely resolve the problem completely. If not, we suggest you try re-launching Yahoo! Mail.

If the problem persists, feel free to contact Customer Care about Error Code 17.

Thanks,

The Yahoo! Mail Team

Kan dus mijn mails niet meer lezen :argh:

Ik heb de blauwe link aangeklikt een paar uur geleden en het probleem kunnen verzenden, maar het is nog niet opgelost.

Heeft nog iemand dit probleem, en lost Yahoo dit probleem zelf op (ligt het aan hen), of is er iets dat ik zelf kan doen?

Heb de Cookies al verwijdert, maar helpt niet.

Alvast bedankt :adore:

Geplaatst:

Ik gebruik internet explorer 7, heb wel al een voorstel gekregen om hem up te daten naar internet explorer 8 maar aangezien alles tot nu toe nog oké was heb ik dat niet gedaan, zou dat beter zijn?

Geplaatst:

Probeer zowiezo te updaten naar IE 8 als je Xp hebt, of IE 9 als je Vista of Windows 7 als OS hebt.

Een tweede browser is geen overbodige luxe, log eens in op je Yahoo Mail via Firefox en kijk of je dan nog een foutmelding hebt.

Geplaatst:

Bedankt voor je snelle reactie. Heb ondertussen Firefox geïnstalleerd ; gaf hetzelfde probleem.

Achteraf ook internet explorer geüpdated naar versie 8, maar krijg nog steeds de foutcode (nu wel 15, maar wisselde deze avond soms ook eens van 15 naar 17).

Geplaatst:

Nu merk ik nog het volgende : ik heb namelijk 3 accounts bij Yahoo-mail. Bij 2 van m'n accounts heb ik geen probleem om in de inbox te geraken (één van de 2 is wel leeg), maar bij de derde (meest gebruikte) niet.

Geplaatst:

Ik wou nog even laten weten dat het opgelost is. Na verschillende pogingen lukte het me om terug m'n inbox te openen. Daarin vond ik o.a. deze mail van Yahoo : Hello,

Thank you for contacting Yahoo! Customer Care.

We're very sorry that you've received "Error Code 17" while using Yahoo!

Mail. For most customers, this is a temporary issue and usually goes

away by itself or by clicking the "Refresh" button.

If clicking the "Refresh" button does not resolve the error, please try

logging out and then logging back in to your account using a different

Web browser to see if the issue continues. If that doesn't resolve the

issue, please try signing out and testing it again in twenty minutes.

If you are still experiencing this error after 2 hours, then reply to

this message, and we will continue to work to resolve this error.

Alleszins bedankt voor de moeite. Groetjes ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.