Ga naar inhoud

D Link router - beveiligd netwerk


Aanbevolen berichten

Onze oude router had het begeven en nu heb ik een nieuwe voor onze ADSL verbinding van Scarlet. Ik heb hem ingesteld maar ons netwerk is nu niet beveiligd. Ik heb de handleiding doorgelezen maar raak er niet echt wijs uit. Kan iemand me hierbij verder helpen?

Heel hartelijk dank bij voorbaat,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je draadloos internet werkend is kan je vanaf blz. 28 van deze handleiding zien hoe je beveiliging in te stellen in de router.

Best sluit je daarvoor je PC op de router aan met kabel.

Via deze link lees je hoe je ook je PC moet instellen.

Lees in de link vanaf WPA encryptie instellen op de computer.

Let ook op dat je service pack2 op je PC staan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt Clarkie... maar je hebt hier echt wel met een digibeet te doen... wat is 'service pack2' ?? ik heb op de ene pc die aangesloten is met kabel nog XP staan. Onze andere pc's hebben zowel Vista als Windows 2000...En wat die handleiding betreft .. die heb ik wel hier liggen maar wat is de netwerksleutel die ik moet ingeven... is dat een paswoord dat ik zelf ingeef of is dat iets dat ik ergens moet opzoeken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het service pack gaat over je windows xp.

Waar je het topic voor gestart hebt.

Staat er al minstens het tweede service pack voor windows xp op?

Ga naar Start dan naar Configuratiescherm daar naar Systeem. Nu zie je in het venster Systeemeigenschappen en onder het tabblad Algemeen welke Windows-versie en Service Pack je hebt.

Je geeft nu meerdere PC's op.

Met welke PC's wil je draadloos?

Of ga je op internet via kabel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.