Ga naar inhoud

laptop start niet


Aanbevolen berichten

hallo..

gisteravond was mijj laptop heeeel heet en omdat hij 1 keer verbrand was kwma er een vieze lucht uit..\

ik heb hem open geschroeft en de ventilator en de (weet niet hoe het heet maar zo een oranje ding voor de proccesor bij de zijkant van mijn laptoop) die stonkt heb ik hem met parfum bespoten en ook de ventilattor en toen alles weg ge feunt..

maar toen startte ik de computer op en hoorde ik de ventilator zoa sl gewoon heel hard werken , maar normaal duurt dat zo een 2 tellen en dan gaat hij rustig verder en dan komt de biosscherm..

maar nu blijft hij dus gewoon zwart..

wat kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kunnen diverse mogelijke oorzaken zijn, da's net het probleem...

De fan, cpu, een component op je mobo...

Over welk type Fujitsu gaat het?...mogelijk kan je een identiek type 2e-hands vinden om componenten mee uit te wisselen?...

Als ik het juist heb is dit ook de 2e keer dat ie gegrild wordt?...zowel op 22/04 als op 01/05?....

Functioneerde ie nog voor je hem geparfumeerd hebt?...

Mogelijk verduidelijkt een foto met markering van de geparfumeerde zone/onderdelen één en ander?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.