Ga naar inhoud

kiezen aantal wattage voeding


Aanbevolen berichten

Hey,

Ben van plan om een nieuwe voeding te plaatsen, 480 Watt zal te weinig zijn voor het draaien van een gtx 580 ;-) Ik ben helaas een echte twijfelaar en nu begin ik uiteraard te twijfelen over het aantal wattage ik nodig zou hebben voor een high end system... Ik vermoed dat een gtx 580 rond de 450 watt verbruikt, dus op zich zou een voeding van 600 - 700 watt moeten volstaan, maar hoe zit het met overclocken ? En wat als ik voor gtx 580 SLI kies ? Ik wil voldoende Wattage hebben zodanig ik later niet meteen een nieuwe voeding moet kopen wanneer ik hardware bijsteek. Ik wil echter ook geen overkill doen want mijn budget is nogal krap. Ik dacht van een coolermaster silent Pro gold 800 / 1000 / 1200 watt ( omdat ik vernomen heb dat deze van uitstekende kwaliteit zijn ) ofwel de antec truepower quattro 1200 watt aan te schaffen.

Graag tips / ideeën.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.