Ga naar inhoud

Alle .exe files stoppen met werken na +/- half uurtje

Aanbevolen berichten

Als ik je logje van speccy bekijk in windows 7 is het helemaal niet OK.

Heb je windows vista en windows 7 op aparte partities of schijven staan?

Ook in het logje van je windows vista is geen info over je harde schijf te bespeuren.

Ook dien je in windows 7 toch een aantal drivers te installeren.

kan je over deze vragen alvast meer info over geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op mijn pc heeft hardwarematig 1 harde schijf.

Die is in 3 delen gesplitst... (je begrijpt wel... 2 x 52 gig en dan dat stukje lees hieronder)

1 deel waar ik niets aan kan veranderen (is ook onzichtbaar) dat dient om de pc terug te brengen naar fabrieksinstelling... (dus na totale format van pc dus...)

Dan 1 partitie waar vista standaard op stond.

En 1 partitie (was de data) die compleet leeg was die ik dan geformateerd etc om windows 7 op te zetten.

Ik heb dan met een goed programmaatje ervoor gezorgd dat als ik mijn pc opzet dat ik dan kan kiezen: opstarten met vista of windows 7.

Start ik op met vista word het 1ste deel van de schijf C:// en het windows7 deel D://

Start ik op met Win7 word het 2de deel van de schijf C:// en het vista deel D://

En dan heb ik nog een externe schijf van 1TB aanhangen. Die heeft altijd het F:// (en G://) pad (aangezien ik die ook gesplitst heb)

- Ik zou niet weten welke drivers dan nog aangezien alles zeer lang gewerkt (bijna 2 jaar) zonder ook maar enig probleem en ik ben zeker dat de drivers van GPU, geluid, webcam geïnstalleerd zijn... Welke zijn nog belangrijk? Dat is juist het rare dat hij nu sinds de laatste week dat probleem heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Heb al gaan kijken maar "geen herstelpunten beschikbaar"

Denk dat ik volgend weekend dan toch maar alle documenten van die partitie ga halen en op externe zetten. En dan die partitie formateren en windows 7 terug installeren... (en direct een systeemherstelpunt maken ;) )

Denk dat er niet veel anders op zit...

Ookal beschouw ik het probleem dan nog altijd niet als "opgelost" maar als omzeilt.

Tenzij iemand daarvoor nog met een geniaal idee komt om dit lastige probleem op te lossen.

aangepast door tomcent
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Wel,

het zit zo dat ik het momenteel enorm druk heb voor school(eindwerk,examens) en nog geen tijd heb gehad voor de scannow of eventuele restore to factory. Dus daarom had ik het nog even open laten staan.

Ik werk nu momenteel altijd op de vista partitie die het probleem niet heeft.

(al geeft die sinds gisteren bij het opstarten steeds de melding dat "visual C+" (ofzoiets) niet meer werk en dat "search...." van windows niet meer werkt... Maar daar ondervind ik niet veel last van (buiten dat chrome om het half uur ff uitvalt maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, kan ook aan AVG liggen)

Persoonlijk denk ik dat ik na de examens mijn pc nog eens een volledige restore to factory ga laten doen want de laatste tijd geeft hij ook af en toe plots zomaar een bluescreen op het vista deel bij 1 van de 2 users (2x maand) wat mij ook niet normaal lijkt. (bluescreenview zegt dat het mijn AVGvirus driver is maar ik begrijp niet echt hoe die een bluescreen kan veroorzaken...)

Eigenlijk nog een hoop problemen nu ik het zelf zo lees...

Wanneer het probleem gefixed is zal ik het topic als opgelost markeren.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.