Ga naar inhoud

Computer run out of available memory

Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Gisteren had ik FS2004 in gebruik, alles werkte schijnbaar normaal, goede frame rate, geen haperingen, alles leek OK.

Toen ik opnieuw moest starten omdat ik een nieuwe scenery had bijgevoegd, kreeg ik bij het starten van FS2004 volgend bericht: "Your Computer has run out of available memory. Flighth Simulator will now exit. You may not have enough free space on your hard disk. Run Disk Cleanup to free up space, and then try running Flight Simulator again." en direct daarna hetvolgende: "De instructie op 0x7c14f0e7 verwijst naar geheugen op 0x0000001c. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt."

Ik heb dan diskclean uitgevoerd op C en op de drive waar mijn FS2004 staat. Dat hielp niet.

Telkens opnieuw kreeg ik diezelfde twee berichten, en ik kan dus ook vandaag niet na enkele malen herstarten gisteren van de pc en een nacht rust ook nog niet mijn FS2004 herstarten. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Groeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Sorry ervoor, dat ik niet meer reageerde....

Maar er was bij het plaatsen van een bepaalde scenery een conflict ontstaan met een andere scenery, en die maakte dat de fout optrad. Bij het wegnemen van die tweede scenery was de fout ook verdwenen.

Droeten

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.