Ga naar inhoud

Performance Toolkit van PCtools

PolH

Aanbevolen berichten

Ik heb geen ervaring met Performance Toolkit, maar enig opzoekwerk leert me wel dat de gegevens die jij wil behouden gewist worden door de zogenaamde 'Privacy Guardian' functie...mogelijk kan je die functie uitschakelen via de help-functie?...

Over de zin / onzin van dergelijke programma's zijn we het hier allemaal eens, zie de link uit bericht 2 van Kweezie Wabbit.

In Ccleaner kan je zelf selecteren / beslissen wat je al dan niet wil wissen / opruimen.

Performance Toolkit kost net geen € 40...Ccleaner is gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je conclusie is juist. :-)

Met CCleaner gaat je pc misschien niet direct beter of sneller worden, maar hij zal wel blijven werken.

Wat die performance toolkit zou hebben gedaan of aangepast weet ik niet maar een kleine wijziging (in het register) kan grote gevolgen hebben en dat zijn niet altijd positieve gevolgen.

CCleaner past niets aan; die verwijdert enkel uit het register wat niet (meer) nodig is en dat kan ook een aantal problemen oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik het instellen dat hij na een scan de informatie die ik in websites inbreng niet wist. bv in homebanking de kaartnummers!

Ik denk dat geen enkele bank website dit toelaat. Die zijn dermate beveiligd dat je steeds opnieuw je kaartnummer moet ingeven denk ik. Dat is veel veiliger. Ok, je moet het steeds handmatig weer invoeren, maar het is veiliger. Geloof me vrij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat geen enkele bank website dit toelaat. Die zijn dermate beveiligd dat je steeds opnieuw je kaartnummer moet ingeven denk ik.

Dit hoeft niet, het is niet vereist dat je steeds weer je bankkaartnummer dient in te voeren.

Dit word lokaal op je systeem opgeslagen als een cookie.