Ga naar inhoud

netwerk starten

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Misschien ietwat onozel maar u heeft geen router en/of switch tussen die pc's ? Die zijn direct met elkaar verbonden met een netwerkkabel ? Indien dit klopt heeft u wel een cross kabel nodig ipv een gewone netwerkkabel.

Geplaatst:

ik heb nu zo'n UTP kabel gaan halen van sweex.

Maar het lukt nog steeds niet, kan je even van het begin, stap voor stap zeggen wat ik moet doen?

mvg

Geplaatst:

pff. weer een andere kabel halen, er staat nochtans op dat je met pc's kunt verbinden

Geplaatst:

ja inderdaad dat kan maar dan heb je een switch of router nodig en nog een tweede kabel. Beide pc's worden dan via de router of switch met elkaar verbonden. Probeer uw kabel in te ruilen, die raken ze toch weer snel kwijt.

Geplaatst:

ik heb nog een router staan, heb er 2.

Eentje in de woonkamer die word gebruikt voo het internet en eentje die hier in mijn kamer ligt.

Maar met deze kan ik er wel geen internet op hebben want de aansluiting staat in de woonkamer

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.