Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alles op Internet explorer werkt perfect,maar als ik op fotocreaties aan het kijken ben loopt hij vast ,ik heb soms geen kans om in te loggen.

Wat kan het probleem zijn.

Ik zit met Internet Explorer 7

Geplaatst:

wat loopt er vast? IE7 of je ganse pc?

Het zal waarschijnlijk aan een foute script liggen van de webpagina die je IE in de war stuurt.

Wat is de URL? zal het ook eens proberen.

Geplaatst:

Beste, deze site gebruikt 2 java scripten, ééntje voor een dynamische foto's die om de zoveel tijd veranderen en ééntje voor dat sneeuw vlokjes effect wat je ziet over het scherm heen gaan. Bij mij werkt deze wel prima, misschien eens de instellingen van uw browser wat aanpassen, zullen een beetje te hoog staan. Best deze eens controleren, browser openene, dan op de tab Extra en daar Internet Opties kiezen, Beveiliging en daar alles op Standaardniveau zetten. Laat je iets weten wanneer het gelukt en/of niet gelukt is.

Geplaatst:

Bedankt voor de tip,ik heb IE terug op standaartinstellingen gezet,maar jullie spreken van java script maar java (koffiepot) is niet geinstalleerd op mijn PC,zou het probleem daar kunnen liggen alhoewel ik die sneeuwvlokjes zie passeren.(niet gedronken)

Voor de moment houd hij zijn manieren,kan verspringen van de ene pagina naar de andere.

Geplaatst:

JAVA installeren is niet nodig hoor. Het volstaat om in de internet opties de Java (sun) en de Microsoft VM aan te vinken. Het vakje voor de Java logging hoeft niet. Maar ik geloof dat deze opties wel standaard aan staan.

Geplaatst:

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de goede raad voor mijn probleem,zolang ik de startpagina mijdt heb ik geen probleem(ligt het aan die sneeuwvlokjes).

Toch bedankt,

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.