Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik werk met Office 2007, die ik bewust heb geïnstalleerd zonder Outlook (ik gebruik enerzijds Windows Live Mail, anderzijds haal ik tevens mijn mails van mijn Telenetaccount op via Gmail) maar toch stonden de updates voor Outlook aangevinkt voor installatie...

Mogelijk detecteert ie wel degelijk Office, maar wordt er niet verder geanalyseerd welke programma's uit dat pakket op het systeem staan.

Ja dat klopt idd, ik doe altijd handmatig de updates downloaden en installeren.

Ik kies liever zelf wat er geïnstalleerd gaat worden. ;-)

Blijkbaar word er wel gecontroleerd of je een Office pakket geïnstalleerd hebt maar niet de afzonderlijke onderdelen hiervan,

Dus ook hier steeds updates voor onderdelen van het Office pakket die helemaal niet geïnstalleerd zijn.

Ook wacht ik meestal enkele dagen bij het uitbrengen van updates voor ze geïnstalleerd worden. Het gebeurt wel niet zo vaak maar als er een update tussen zit die niet deugd word deze meestal binnen de kortste keren ingetrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.