Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet dringend vluchttickets afdrukken en printer doet het niet.

1. In wachtrij en ik kan die maar niet verwijderen (weet wel hoe maar 't lukt niet).

2. Hij staat onder 'Off-line' is dat normaal?

3. Soms geeft hij aan dar papier blokkeert maar als ik nakijk is dat niet zo alsook print hij wel wat ik onder het glas leg (dus niet wat ik moet printen van wat in de pc staat).

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo,

volg dit (klik op 'dit') stappenplan van HP om de problemen op te lossen.

Eens je op de pagina uit de link bent, klik je op je besturingssysteem en volg je de instructies in de juiste volgorde.

Succes !

Geplaatst:

Hartelijk dank! Het annayse center was zeer nuttig-heeft de problemen opgelost (dacht ik toch) ik heb alles nauwkeurig gedaan zoals gezegt maar het volgende doet zich voor: hij print maar ongeveer op 3/4 v h blad begint te printer te 'stompen en schudden' en dan moet ik de rest v h blad er manueel uittrekken. Hij geeft dan aan: 'wagen blokkeert' alsook knipperen de oranje lichtjes. Ik doe hem dan nogmaals helemaal open en kijk na maar er zit geen papier in vast. Terug uitzetten/aanzetten-niks aan d'hand en lichtjes flikkeren niet maar probleem blijft terugkomen.

Geplaatst:

Probeer eens manueel een schuurpapier van 220 of hoger door te schuiven in de papierbak.

Ik weet niet of uw printer dat heeft maar normaal gezien kan je een papier manueel door laten draaien.

Offline bij wachtlijst moet je uitvinken.

Het kan ook zijn dat er geen goede verbindinding is tussen uw pc en printer.

In dat geval de printer stroom uitzetten en dan pc opstarten en daarna de printer weer stroom geven.

Geplaatst:

Manueel schuurpapier doorschuiven da lukt ni want ik kan zowiezo al heel moeilijk aan de printer aan.

Ik denk dat off-line nu geregelt is-in ieder geval, het analyse centrum zei dat ALLES in orde was.

Reeds voor de derde maal: printer+pc uitgeschakelt en terug opnieuw aangezet.

Dat analyse centrum zou ik nog wel eens willen laten kijken naar het probleem van printen maar moet ik dan terug

wachten tot ASUS een nieuwe link geeft?

Geplaatst:

Je hebt twee meldingen die mogelijk zijn : vastgelopen wagen (klik er op), of inktcartrigewagen is vastgelopen (idem).

Afhankelijk van de melding dus een nieuwe checklist...mocht dit niet helpen, kan je nog eens kijken wat de tips van Freegull opleveren.

Laatste mogelijkheid is het opnieuw downloaden en installeren van de software.

Als dit alles je probleem niet oplost, mogen we stilaan beginnen te denken aan een mechanisch defect in je printer zelf vrees ik...

Geplaatst:

Ik heb alles gedownload wat Freegull aanwees behalve 3 dat was voor mij niet van toepassing.

Verder heb ik gekeken naar 'vastlopen' (Assos) maar dat is een hele uitleg en moet daar mijn tijd voor uittrekken want ben nu al de ganse

namiddag onophoudelijk bezig met het probleem trachten op te lossen. Het is erg raar, hij print maar slechts 1 page van de bvb 4 en dan

begint hij te schudden (eigenlijk stompen) en dan gaat de lichtjes branden. Als ik hem totaal uitzet en terug aan dan zijn die lichtjes weer weg en kan ik weer 1 page afdrukken. Toch niet normaal hé?

Geplaatst:

Ja maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Ik zal nog eens via de site van Asus de analyser laten werken en zien wat die nu zegt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.