Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

De wagen blijft -af en toe- blokkeren, ttz hij is aan 't afdrukken en dan plots begint dat gebonkt en moet ik het papier er manueel uittrekken omdat het op de helft vastzit.

Geplaatst:

Dat weet ik eigenlijk niet meer-ben ook gaan kijken of ik er nog iets van terugvind maar neen,

ik denk zo'n 1,5 à 2 jaar. Maar als ik iemand moet laten komen om na te kijken dan kan ik evengoed een nieuw aanschaffen en mss best wachten tot de soldenperiode.:-)

Geplaatst:

Als je alle softwarematige oplossingen hebt doorlopen zonder dat deze het probleem verhelpen, lijkt dat inderdaad de beste optie te zijn.

Herstelling buiten garantie van een all-in-one komt meestal quasi even duur als een nieuw toestel.

Geplaatst:

Ben daarnet eens bij FNAC binnengelopen en prijzen schommelen tss 70 en 120 euro voor een AIO die ook kan scannen want dat heb ik wel nodig.

Geplaatst:

Kijk vóór de aanschaf van printer ook naar de prijzen van de cartridges...het loont de moeite om dat eens op voorhand te bekijken, kwestie van nadien onaangename verrassingen te vermijden... ;-)

Geplaatst:

Daar heb je gelijk in want bvb voor een goedkope printer zijn de cartridges dan weer erg duur.

Indien iemand suggesties heeft voor een aanschf AIO met scanner dan lees ik dat graag.

Bij Vanden borre staat een CANON maar ook daar is de prijs bijna 100 euro als je hem neemt

met 2 cartridges en kabel. Nu vraag ik me af of mijn kabel op andere merken werkt of niet.

Geplaatst:

Je huidige kabel is een 'klassieke' USB type A/B...dat kan je vermelden aan de verkoper.

post-20447-1417704422,0769_thumb.jpg

Foto kan je vergroten door er op te klikken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.