Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ken je ook het model/ nummer van die canon?

Bij canon zijn de meeste modellen uitgerust met een vijftal aparte inktpatronen.

Ook die kabel van jou past er bij veel modellen wel op.

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Volgens mij moet mijn huidige printer in orde kunnen komen dus ben ik nog eens teruggegaan naar de opgesomde stappen en heb die overlopen. Heb alle kabels losgekoppeld en zoveel mogelijk getracht de instructies te volgen maar dat is niet simpel want ergens spreken ze

over (de module nemen) maar dat zie ik niet.Ik zie eigenlijk niets dat los kan of weggenomen worden. Zoals ik reeds eerder zei: de printer staat op een plaats waar ik erg moeilijk bijkan en bovendien ben ik een vrouw die zeker niets afweet van al die techniek.

Nu heb ik ook gezien dat mijn zwarte inktcartridge bijna op is. Dan is nu de vraag: lost een nieuwe dit probleem op? Doe ik nog de kosten voor een nieuwe als deze printer achteraf toch niet meer zou werken?

Geplaatst:

De module waar je het over hebt is de zogenaamde 'duplexmodule'...dit een accessoire waardoor je automatisch dubbelzijdig kan afdrukken.

Dit onderdeel is niet aanwezig jouw model, daar gebeurt het dubbelzijdig afdrukken op manuele wijze.

Geplaatst:

Amaai en ik maar zoeken en alles aftasten. Nu weet ik wel met alle zekerheid dat er géén papier geblokkeerd zit. Zou er énige mogelijkheid zijn dat mijn cartridge de oorzaak is (is bijna leeg maar wil nu geen kosten doen voor een nieuwe)?

Geplaatst:

Wat betreft je vraag ivm je cartridge die bijna leeg is : we werken hier met 2 HP's AIO's en die printen beiden probleemloos tot de cartridge echt leeg is.

De zwarte kleur verandert dan geleidelijk aan naar 'grijs' tot er eigenlijk quasi niets meer wordt afgeprint.

Hij blijft ondertussen wel op normale wijze, zonder blokkeren dus, het transport van het papier uitvoeren.

Daarom gaat volgens mij een nieuwe cartridge het blokkeerprobleem niet kunnen oplossen.

Brandt op de display het lampje dat aangeeft dat je de cartridges moet controleren?

Een test met een ander papiermerk kan je ook nog proberen.

Geplaatst:

Neen er brand geen lampje en alles print nog op normale kleur. Vraag me af wat dat 'stompen' toch kan zijn en dan het papier dat er manueel uitmoet-dan branden er een 3tal oranje lampjes. Wat dan dat zijn?

Geplaatst:

In de handleiding (klik er op) vind je de betekenis van de verschillende statuslampjes terug.

Er schort duidelijk wat met de aanvoer van het papier en daar heb je enerzijds de mogelijkheid van een mechanisch probleem, anderzijds de papiersoort zelf.

Geplaatst:
Probeer eens manueel een schuurpapier van 220 of hoger door te schuiven in de papierbak.

Ik meen begrepen te hebben dat je deze tip niet uitvoerde...nochtans is ie het zeker het proberen waard.

Indien de wieltjes / rolletjes die je papiertransport verzorgen te glad zijn, kan je op deze manier die rolletjes wat 'opruwen' waardoor het papier beter meegenomen wordt.

Geplaatst:

Asus bedankt voor al de uitleg. Die 'handleidind' had ik graag onder mijn favorieten gezet maar dat gaat niet. Betreft dat schuurpapier,

ik wil dat wel proberen maar het brengt heel wat mee om de printer uit haar bestaande positie te krijgen. Ik laat je wel iets weten nadet

ik het volbracht heb (dit kan even duren).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.