Ga naar inhoud

Problemen met resolutie


blurnie

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe pc gekocht. Heb er Windows 7 64 bit Professional opgezet. Ik heb ook een nieuwe monitor aangeschaft, de Samsung Syncmaster XL2370 LED. Als ik de resolutie op 1920x1080 zet wordt de taskbar voor de helft afgesneden en ook aan de bovenkant, heb zitten spelen met de settings en kreeg het soms voor elkaar om de taskbar weer normaal te krijgen, maar dan was de zijkant weer een stukje weg. Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe kan ik alles normaal op het scherm krijgen en nog steeds dezelfde resolutie behouden? Ik kan namelijk ook resizen, maar dan krijg ik zoiets vreemds als 1860x1020 ofzo. Ik heb al de laatste grafische drivers en vele forums bezocht en weet niet meer wat ik moet doen. En ik had nog een vraagje, als ik zo'n custom resolutie heb zou het dan problemen kunnen opleveren bij games?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag blurnie,

de link naar de driver staat in bericht 2...je klikt op het woord 'driver' in de eerste zin en je wordt doorgestuurd naar de site van Samsung.

Daar klik je ook op 'driver', daarna kies je voor 'file'.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik kan met de knopjes niet de hoogte en breedte veranderen, alleen van het menu dat tevoorschijn komt wanneer ik op de knopjes druk. Ik kan met de Nvidia control panel het wel veranderen, maar dan krijg ik een custom resolutie en ik wil gewoon 1920x1080 hebben. En ja het beeldscherm hoort het aan te kunnen anders staat het niet op de doos. maar alsnog snijd het de helft van mn taskbar af. Ik had eerst windows 32 bit er per ongeluk opgezet, en ik dacht dat de resolutie toen wel goed was en toen deed ik een clean install naar 64 bit en toen ging het raar doen. Is het misschien niet mogelijk om alle dingen die ik heb veranderd helemaal te resetten?, de beeldscherm configuraties resetten ofzo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.