Ga naar inhoud

Sp3

ward

Aanbevolen berichten

Hallo, om een bepaalde update uit te voeren ivm het plots uitschakelen van de pc, mag WIN SP3 niet op de HD staan, om nadien, als de update uitgevoerd, is SP3 terug mag.

Weet niet of dat nog kan allemaal, en daarom had ik graag wat goede raad gekregen, met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt Kurtt voor de tip, met de eerste methode vind ik in de lijst voor "vewijderen" nergens sp3 terug. Dan de tweede methode maar geprobeerd, nu krijg ik de melding dat de map c:\windows\$NtServicePackUninstall$\spuninst\spuninst.exe niet bereikbaar is. Derde methode, de systeemherstelprocedure, daar zal ik de sp2 toestand niet meer staan hebben, sp3 staat er al lang op. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Methode 1: Het onderdeel Software van het Configuratiescherm gebruiken

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
  2. Kopieer en plak de volgende opdracht in het vak Openen en druk op ENTER:appwiz.cpl
  3. Schakel het selectievakje Updates weergeven in!!!!!
  4. Klik op Windows XP Service Pack 3 en vervolgens op Verwijderen.
  5. Klik zodra het verwijderen is voltooid op Voltooien om de computer opnieuw op te starten.

Hebt u stap 3 aangevinkt? Stond er tussen de updates nergens Windows Service Pack 3 of iets in die trend/Microsoft Windows Service Pack3/Update Service Pack3, ...?

Indien niet, dan helpen we nog altijd graag verder hoor !

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.