Ga naar inhoud

W '07 : rich text kan niet meer worden ingevuld na beveiliging (met filling in forms)

llyn

Aanbevolen berichten

Ik heb een overeenkomst opgemaakt als template in word waar de adresgegevens en dergelijke moeten worden ingevuld via een rich text content control. Nadat het document beveiligd wordt (editing restriction: filling in forms) kan er slechts 1 karakter ingevuld worden per invulvak. Hoe kan ik dit oplossen? Bovendien verspringt ook de layout als er tekst wordt ingevuld, hoe kan ik de tekst buiten de invulvakken 'vastzetten'? Ik wouhet document uploaden, maar blijkbaar kunnen er geen templates worden meegegeven.

Bedankt al voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben 'n Office 2007 (daarom W'07, ik had niet zoveel plaats in de title)

In bijlage de template in 'n zip bestand.

Weet er iemand waar er een deftige tutorial te vinden is voor forms/templates in word 2007? Ik zou graag de facturatie en dergelijke ook wat beter willen opstellen. Maar via de help van Microsoft zelf is er niet zo veel uitleg te vinden. En via google kom ik op de msn pagina's van VB terecht. In een ver verleden heb ik wel wat visual basic geprogrammeerd, maar dat lukt me toch niet meer zo snel. [ATTACH]10905[/ATTACH]

Bedankt al!

contract_test.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.